جلسه شورای شهری اسلام آباد و راولپندی نهضت فراگير تدوير يافت
رحمتي رحمتي

 

جلسه شورای شهری نهضت فراگیر دموکراسي و ترقي افغانستان بتاریخ 12/5/2007 در شهر اسلام آ باد پاکستان دایر گردید.

 

جلسه به منظور بررسي کار واحدهای حزبي و چگونگي تطبيق مصوبات بين دوجلسه داير و افزون بر موضوعات درون حزبي پيرامون مسايل مبرم سياسي و اجتماعي روز در افغانستان و منطقه به تبادل نظر پرداختند .

پس از آنکه اجندای جلسه مورد تصويب اشتراک کننده گان قرار گرفت رييس شورای شهری اسلام آباد و راولپندی نهضت فراگير گزارش اساسي را ارائه و خطوط اساسي کار بعدی اعضای نهضت را در آن شهرها برجسته ساخت،که مهم ترين نکته  آن را جلب و جذب بيشتر بخصوص از بين جوانان و زنان به صفوف نهضت فراگير در بر مي گرفت .

افزون بر آن بر تحکيم هرچه بيشتر تبادل نظر بين شوراهای نهضت فراگير در پاکستان تأکيد صورت گرفت و يادآوری گرديد تا رفقا با رعايت دقت و توجه به حساسيت وضع در کشور پاکستان به همه آناني که تاکنون بنا بر عوامل متعدد از کار فعال سياسي بدور مانده اند مراجعه کرده و آنان را به نهضت فراگير دعوت نمايند و نبايد که هيچ فرد وطنپرست و روشنگرا از ساحه ديد رفقا بدور مانند.

 

سپس چندتن از اشتراک کننده گان پيرامون گزارش اساسي بحث نموده ،ضمن تأييد از آن يکبار ديگر بر تلاش و تکاپوی همه اعضای نهضت فراگير بخاطر رشد کمي و کيفي صفوف آن اشاره کرده و وعده سپردند تا در اين راستا از هيچگونه تلاش دريغ نورزند.

همچنان گزارش مالي شورای نهضت به سهم اشتراک کننده گان جلسه ابراز گرديد و بر پرداخت به موقع حق العوضيت و اعانه تأکيد صورت گرفت .

در بخش دوم بادرنظرداشت رشد صفوف نهضت فراگير در شورای اسلام آباد و راولپندی شورای رهبری آن توسع يافته و رفقای کانديد در فضای آزاد و دموکراتيک انتخاب گرديدند .

کار جلسه در فضای وحدت رفيقانه حوالي ساعت 11 شب به اميد پيروزی های هرچه بيشتر نهضت فراگير در پهنه سياسي کشورما پايان يافت .

 

 

 


May 20th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها